top of page

Hongkong Land’s Triple Projects: Laying Hens, Button Mushrooms





At TLF we teach SUSTAINABLE INTEGRATED FARMING. Besides vegetables and rice, we also have fish and poultry. Alternative sources of income teach young farmers greater resilience and encourages integrated business practices when they return home.  Hong Kong Land’s generosity helped us add Laying Hens and Button Mushroom cultivation to the TLF curriculum.

 

Chicken eggs are one of the most sought-after products currently in Indonesia. Likewise, with the rich protein and source of income that button and straw mushrooms provide, it is a natural addition to our organic farming school.


__________


Di TLF kami mengajarkan PERTANIAN TERPADU BERKELANJUTAN. Selain sayuran dan beras, kami juga punya ikan dan unggas. Sumber pendapatan alternatif mengajarkan petani muda tentang ketahanan yang lebih besar dan mendorong praktik bisnis terpadu ketika mereka kembali ke kampung halaman. Hong Kong Land dengan baik hati membantu kami menambahkan budidaya Ayam Petelur dan Jamur Kancing ke dalam kurikulum TLF.


Telur ayam merupakan salah satu produk yang paling banyak dicari saat ini di Indonesia. Demikian pula, dengan kayanya protein dan sumber pendapatan yang diperoleh dari jamur kancing dan jamur merang, jamur kancing dan jamur merang merupakan tambahan alami bagi kami.

Recent Posts

See All
bottom of page