top of page

Will’s Teaches Basic Photography and Dr. Ajith Healthy Life Style



In March 2024, we have several extraordinary people who came to spend a few nights at the farm and shared their expertise. Will Wirawan is a professional photographer who has been taking amazing photographs of the farm for many years, and he returned with fiancé Natalia to once again spend a few days inspiring us and taking great photos for our annual report.


Will shared with TLF students’ great tips on how to take good photos using their simple mobile phone. The before and after shots showed the students had quickly understood and absorbed the lessons shared, and the amazing after shots showed that just within ONE HOUR, they were transformed into amateur photographers with great results which are shared on our Instagram account (@thelearningfarm.com and @lifeattlf) …


And Natalia thrilled the students with by chatting together and sharing experiences about her hobby of traveling and her profession as a writer. 



Dr. Ajith and our founder Gouri Mirpuri came for two full days, joining in all the TLF student activities.


Dr. Ajith is a recently retired doctor from Singapore. He shared knowledge with students and staff about health in general, starting from controlling mental health and food to avoid deadly diseases such as diabetes, stroke, and cancer. In conclusion, it is important to manage our lifestyle, by controlling food intake and ensuring a balanced diet.


Hopefully, there will be many other great people who will come and share with TLF students.


________


Will's Mengajarkan Fotografi Dasar dan Dr. Ajith Mengajarkan Gaya Hidup Sehat


Pada bulan Maret 2024, kami memiliki beberapa orang luar biasa yang datang untuk menghabiskan beberapa malam di pertanian dan berbagi keahlian mereka. Will Wirawan adalah seorang fotografer profesional yang telah mengambil foto-foto pertanian yang menakjubkan selama bertahun-tahun, dan dia kembali bersama tunangannya Natalia untuk sekali lagi menghabiskan beberapa hari untuk menginspirasi kami dan mengambil foto-foto bagus untuk laporan tahunan kami.

 

Will berbagi tips hebat dengan siswa TLF tentang cara mengambil foto yang bagus menggunakan ponsel sederhana mereka. Pengambilan gambar sebelum dan sesudah menunjukkan bahwa para siswa dengan cepat memahami dan menyerap pelajaran yang dibagikan, dan pengambilan gambar setelahnya yang menakjubkan menunjukkan bahwa hanya dalam SATU JAM, mereka menjelma menjadi fotografer amatir dengan hasil luar biasa yang dibagikan di akun Instagram kami (@thelearningfarm.com dan @lifeattlf) …


Dan Natalia menggemparkan para siswa dengan ngobrol bersama dan berbagi pengalaman tentang hobinya travelling dan profesinya sebagai penulis.


Dr. Ajith dan pendiri kami Gouri Mirpuri datang selama dua hari penuh, mengikuti semua kegiatan kesiswaan TLF.


Dr. Ajith adalah seorang dokter yang baru saja pensiun dari Singapura. Ia berbagi ilmu kepada siswa dan staf mengenai kesehatan secara umum, mulai dari pengendalian kesehatan mental dan makanan hingga terhindar dari penyakit mematikan seperti diabetes, stroke, dan kanker. Kesimpulannya, penting untuk mengatur gaya hidup kita, dengan mengontrol asupan makanan dan memastikan pola makan seimbang.


Semoga masih banyak orang-orang hebat lainnya yang datang dan berbagi dengan mahasiswa TLF.


20 views

Recent Posts

See All
bottom of page