top of page

TLF Attend Asia-Pacific AGRIFOOD Innovation Summit in Singapore





The Asia-Pacific AGRI-FOOD Innovation Summit is a major agricultural event held in Singapore. There is always something new to learn in the fields of science and technology, especially in farming, and it is important TLF stays current with the most recent information.


TLF's agribusiness experts attended the annual conference for three days. Over 1100 world leaders discussed improving Asia's agricultural sector's capability, security, and resilience at the Innovation Summit. Also, leading agribusinesses, growers, CPG and ingredient brands, entrepreneurs, investors, retailers, and policymakers discussed sustainable smallholder production, aquaculture, and CEA.


_________


KTT Inovasi AGRI-FOOD Asia-Pasifik adalah acara pertanian besar yang diadakan di Singapura.Selalu ada sesuatu yang baru untuk dipelajari di bidang sains dan teknologi, terutama di bidang pertanian, dan penting bagi TLF untuk selalu mengikuti informasi terkini.


Para pakar agribisnis TLF menghadiri konferensi tahunan tersebut selama tiga hari.Lebih dari 1100 pemimpin dunia membahas peningkatan kapabilitas, keamanan, dan ketahanan sektor pertanian Asia di Innovation Summit.Juga, agribisnis terkemuka, penanam, CPG dan merek bahan, pengusaha, investor, pengecer, dan pembuat kebijakan membahas produksi petani kecil yang berkelanjutan, akuakultur, dan CEA.

Recent Posts

See All
bottom of page