top of page

Our Board Members Visit the Farm




2023 began with a good start because four of our Board of Directors (Ibu See Mun, Ibu Fay-Fay, Ibu Gouri, and Bapak Vaidy) visited us in January 2023.


Ibu See Mun, Mrs. Fay fay, and Ibu Gouri arrived together to see the progress on the farm post-pandemic. Ibu Fay-fay also encouraged her Mars Cocoa colleagues to spend two whole days at TLF. The fairly lengthy and exhausting journey to TLF was rewarded with a simple greeting from Batch 42 pupils and evening performances. We so appreciate our active and engaged Board Members who always provide direct guidance and support to the farm.


Bapak Vaidy, who arrived on a different day, came to TLF particularly to discuss the organization's finances, offering useful guidance and innovative ideas. In addition, he taught the TLF staff vital information on how to remain busy after retirement and talked to the students about goal setting.

We eagerly await the visit of other members of our Board to TLF.






______


Tahun 2023 dimulai dengan awal yang baik karena empat Dewan Direksi kami (Ibu See Mun, Ibu Fay-Fay, Ibu Gouri, dan Bapak Vaidy) mengunjungi kami pada Januari 2023.


Ibu See Mun, Ibu Fay fay, dan Ibu Gouri tiba bersama untuk melihat perkembangan peternakan pascapandemi. Ibu Fay-fay juga menyemangati rekan-rekannya di Mars Cocoa untuk menghabiskan dua hari penuh di TLF. Perjalanan yang cukup panjang dan melelahkan ke TLF terbayar dengan sambutan sederhana dari siswa angkatan 42 dan penampilan malam. Kami sangat menghargai Anggota Dewan kami yang aktif dan terlibat yang selalu memberikan bimbingan dan dukungan langsung ke kebun.


Bapak Vaidy, yang datang pada hari yang berbeda, datang ke TLF secara khusus untuk membahas keuangan organisasi, memberikan arahan yang berguna dan ide-ide inovatif. Selain itu, dia mengajarkan informasi penting kepada staf TLF tentang bagaimana tetap sibuk setelah pensiun dan berbicara dengan para siswa tentang penetapan tujuan.

Kami sangat menantikan kunjungan anggota Dewan lainnya ke TLF.

4 views

Recent Posts

See All
bottom of page