top of page

English Curriculum revision with Ms. Charmine




Students will always be happy and enthusiastic when they meet people from outside such as volunteers. This time, we had a senior teacher visit who helped improve our English curriculum. Ms. Charmine is a teacher at Tunas Muda International School.

 

For two days, she discussed many things and made improvements to the curriculum. She also had time to talk with the students and motivate them to be more enthusiastic in learning English. Now we have the guidelines, and with appropriate adjustments to the entry level language, we should be doing a better job to help them gain confidence.


______


Siswa akan selalu senang dan antusias ketika bertemu dengan orang-orang dari luar seperti relawan. Kali ini, kami mendapat kunjungan guru senior yang membantu meningkatkan kurikulum bahasa Inggris kami. Ibu Charmine adalah seorang guru di Tunas Muda International School.


Selama dua hari, ia membahas banyak hal dan melakukan perbaikan kurikulum. Beliau juga sempat berbincang dengan para siswa dan memotivasi mereka agar lebih semangat dalam belajar bahasa Inggris. Sekarang kita memiliki pedomannya, dan dengan penyesuaian yang tepat pada bahasa tingkat pemula, kita harus melakukan pekerjaan yang lebih baik untuk membantu mereka mendapatkan kepercayaan diri.

7 views

Recent Posts

See All
bottom of page