top of page

BOEING VISIT




We were pleasantly surprised by the arrival of Boeing Indonesia. The global creative team from Boeing, along with their colleagues, visited TLF to document the activities taking place at TLF. This visit was part of the Boeing Global Engagement (BGE) project and presents a valuable opportunity to effectively highlight TLF’s partnership with Boeing to a broader audience.


We believe the continuation of this partnership will enable numerous young individuals from across Indonesia to benefit from our program and find their paths through working with the soil. Furthermore, the film's extensive coverage will increase global awareness of TLF, resulting in a larger support base for the program.


Currently the film is still in the process of being made by the Boeing team. And we can't wait and watch the results.


_____


Kami sangat terkejut dengan kedatangan Boeing Indonesia. Tim kreatif global dari Boeing bersama rekan-rekannya mengunjungi TLF untuk mendokumentasikan aktivitas yang berlangsung di TLF. Kunjungan ini merupakan bagian dari proyek Boeing Global Engagement (BGE) dan memberikan kesempatan berharga untuk secara efektif menyoroti kemitraan TLF dengan Boeing kepada khalayak yang lebih luas.


Kami yakin kelanjutan kemitraan ini akan memungkinkan banyak generasi muda dari seluruh Indonesia mendapatkan manfaat dari program kami dan menemukan jalan mereka dalam menggarap tanah. Selain itu, cakupan film yang luas akan meningkatkan kesadaran global terhadap TLF, sehingga menghasilkan basis dukungan yang lebih besar untuk program ini.


Saat ini film tersebut masih dalam proses pembuatan oleh tim Boeing. Dan kita tidak bisa menunggu dan melihat hasilnya.

Recent Posts

See All
bottom of page