top of page

Board Visit





In December we had Vaidy Swamy and his lovely wife Shanti visit from Singapore. Pak Vaidy has been helping us over the years with the finances and keeping our accounts in tip-top shape.

 

This is his second visit in 2023, and the agenda was to discuss outstanding financial issues and share his life experiences with TLF students. Ibu Shanty also provided many ideas regarding the English curriculum for TLF students. We are always very happy when we get visits from our dedicated Board members.


_____



Pada bulan Desember kami mengunjungi Vaidy Swamy dan istrinya yang cantik, Shanti, dari Singapura. Pak Vaidy telah membantu kami selama bertahun-tahun dalam hal keuangan dan menjaga kondisi keuangan kami tetap prima.


Ini merupakan kunjungannya yang kedua di tahun 2023, dan agendanya adalah berdiskusi mengenai permasalahan keuangan yang beredar serta berbagi pengalaman hidupnya kepada mahasiswa TLF. Ibu Shanty juga banyak memberikan ide mengenai kurikulum bahasa Inggris untuk siswa TLF. Kami selalu sangat senang ketika mendapat kunjungan dari anggota Dewan kami yang berdedikasi.

13 views

Recent Posts

See All
bottom of page